de Modules
Module 1: jouw onderscheidend vermogen
We bepalen wat jouw onderscheidend vermogen (nog meer) is met jouw bedrijf en waar je de focus op moet leggen bij het maken van content. Het vormt echt de basis van elke strategie voor je bedrijf. Wij geven je uiteraard de juiste handvatten en kijken of je nog dingen over het hoofd hebt gezien.
Module 2: contentpilaren en verschillende kanalen
We leggen de basis van jouw content en je leert voor welke kanalen je dit zo optimaal mogelijk en op een zinvolle manier kunt inzetten. Je kiest overkoepelende thema’s zodat alle content die je maakt in lijn zijn met een strategie.
Module 3: klantfases en concrete content
We gaan de basis nu verder uitwerken. In deze module leer je welke content werkt in welke klantfase. Daarnaast ga je in deze fase concrete ideeën bedenken en uitwerken.
Module 4: actie in de taxi: de contentstrategie
In de laatste module ga je doelen bepalen, alles wat je bedacht hebt structureren en dit omzetten tot een actieplan waarmee je direct aan de slag kunt. Wij helpen je hierbij!