Je hebt een dijk van een product of dienst maar op de een of andere manier spreekt het je klanten (nog) niet aan en heeft je bedrijf niet het online succes dat je zou willen. Dat is knap lullig als je er juist zoveel tijd, liefde en energie in hebt zitten. Wat wij vaak zien […]
Category Archives: Strategie
Brand archetypes zijn ‘persoonlijkheden’ die merken inzetten om een bepaald publiek aan te spreken. Je voelt je namelijk eerder verbonden met een merk waar je je mee identificeert of dat iets in je losmaakt. In dit blog zoomen we in op brand archetype: de held. Het archetype ‘onschuldige’, wordt ook wel ‘de optimist’ of de […]
Brand archetypes zijn ‘persoonlijkheden’ die merken inzetten om een bepaald publiek aan te spreken. Je voelt je namelijk eerder verbonden met een merk waar je je mee identificeert of dat iets in je losmaakt. In dit blog zoomen we in op brand archetype: de avonturier. De avonturier, ook wel de ‘pionier’, de ‘vrijheidzoeker’ of ‘de […]
Brand archetypes zijn ‘persoonlijkheden’ die merken inzetten om een bepaald publiek aan te spreken. Je voelt je namelijk eerder verbonden met een merk waar je je mee identificeert of dat iets in je losmaakt. In dit blog zoomen we in op brand archetype: de zorggever. De zorggever, ook wel de ‘heilige’, de ‘ouder’ of de […]
Wij vinden het soms lastig om tijd te maken om te bloggen voor MEER collective. Zelfs voor dit blog over -nota bene- waarom bloggen belangrijk is moet ik echt even mijn motivatie bij elkaar rapen. Toch posten we regelmatig blogs omdat we weten dat dit een langetermijninvestering is en bovendien een belangrijk onderdeel van onze marketing. […]