Category Archives: Strategie

archetype schepper

Archetype schepper uitgelicht

Brand archetypes zijn ‘persoonlijkheden’ die merken inzetten om een bepaald publiek aan te spreken. Je voelt je namelijk eerder verbonden met een merk waar je je mee identificeert of dat iets in je losmaakt. In dit blog zoomen we in op brand archetype schepper. Archetype de schepper, ook wel de ‘artiest’, de ‘dromer’, de ‘uitvinder’, […]

Archetype rebel

Archetype rebel uitgelicht

Brand archetypes zijn ‘persoonlijkheden’ die merken inzetten om een bepaald publiek aan te spreken. Je voelt je namelijk eerder verbonden met een merk waar je je mee identificeert of dat iets in je losmaakt. In dit blog zoomen we in op brand archetype: de rebel. Archetype rebel, ook wel de ‘revolutionair’, de ‘activist’ of de […]

archetype de goede buur

Archetype goede buur uitgelicht

Brand archetypes zijn ‘persoonlijkheden’ die merken inzetten om een bepaald publiek aan te spreken. Je voelt je namelijk eerder verbonden met een merk waar je je mee identificeert of dat iets in je losmaakt. In dit blog zoomen we in op brand archetype: de goede buur. Archetype goede buur, ook wel ‘de bondgenoot, ‘de allemansvriend’ […]

Brand archetype verleider

Archetype verleider uitgelicht

Brand archetypes zijn ‘persoonlijkheden’ die merken inzetten om een bepaald publiek aan te spreken. Je voelt je namelijk eerder verbonden met een merk waar je je mee identificeert of dat iets in je losmaakt. In dit blog zoomen we in op brand archetype: de verleider. Archetype verleider, ook wel ‘de liefhebber’, ‘de geliefde’ of ‘de […]