Wij vinden het soms lastig om tijd te maken om te bloggen voor MEER collective. Zelfs voor dit blog over -nota bene- waarom bloggen belangrijk is moet ik echt even mijn motivatie bij elkaar rapen. Toch posten we regelmatig blogs omdat we weten dat dit een langetermijninvestering is en bovendien een belangrijk onderdeel van onze marketing. […]
Category Archives: Copywriting
Alles wat je moet weten over copywriting.
Mensen kopen tegenwoordig niet alleen meer producten omdat ze het nodig hebben. Ze kopen ook het merk, omdat ze er een goed gevoel bij hebben. Omdat ze zichzelf erin herkennen of zich ermee willen identificeren. Het is daarom niet alleen belangrijk dat je een goed product hebt, maar ook dat je een sterke merkpersoonlijkheid hebt. […]
De nieuwsbrief schrijven en ontwerpen is vaak niet de meest favoriete klus van ondernemers, maar als je een eigen bedrijf hebt, is het zeker de moeite van het overwegen waard. De meeste succesvolle bedrijven maken namelijk gebruik van nieuwsbrieven. Jij zal er (of je nu wil of niet) ook wel een paar per dag binnenkrijgen […]
De ‘tone-of-voice‘, oftewel de manier waarop een bedrijf een doelgroep aanspreekt, is een essentieel onderdeel van een goede marketing- en communicatiestrategie. Waarom? De woorden die je gebruikt op je website, in je nieuwsbrieven en op je sociale kanalen bepalen letterlijk hoe mensen jouw bedrijf zien. Je wilt hen aanspreken op een manier die bij jouw […]
Om de de juiste bezoekers naar je website te krijgen, is het belangrijk om je on-page SEO te optimaliseren. SEO staat voor search engine optimization: zoekmachine optimalisatie. Bij SEO gaat het erom dat je je website zo goed mogelijk optimaliseert zodat je (zonder er voor te betalen) hoger wordt weergeven in de rankinglist van zoekmachines. […]