Brand archetypes zijn ‘persoonlijkheden’ die merken inzetten om een bepaald publiek aan te spreken. Je voelt je namelijk eerder verbonden met een merk waar je je mee identificeert of dat iets in je losmaakt. In dit blog zoomen we in op brand archetype: de magiër of ‘the magician’. Het archetype ‘held’ staat bekend als de […]
Category Archives: Branding
Brand archetypes zijn ‘persoonlijkheden’ die merken inzetten om een bepaald publiek aan te spreken. Je voelt je namelijk eerder verbonden met een merk waar je je mee identificeert of dat iets in je losmaakt. In dit blog zoomen we in op brand archetype: de magiër of ‘the magician’. Archetype ‘magiër’ is een archetype dat je […]
Je hebt een dijk van een product of dienst maar op de een of andere manier spreekt het je klanten (nog) niet aan en heeft je bedrijf niet het online succes dat je zou willen. Dat is knap lullig als je er juist zoveel tijd, liefde en energie in hebt zitten. Wat wij vaak zien […]
Brand archetypes zijn ‘persoonlijkheden’ die merken inzetten om een bepaald publiek aan te spreken. Je voelt je namelijk eerder verbonden met een merk waar je je mee identificeert of dat iets in je losmaakt. In dit blog zoomen we in op brand archetype: de held. Het archetype ‘onschuldige’, wordt ook wel ‘de optimist’ of de […]
Brand archetypes zijn ‘persoonlijkheden’ die merken inzetten om een bepaald publiek aan te spreken. Je voelt je namelijk eerder verbonden met een merk waar je je mee identificeert of dat iets in je losmaakt. In dit blog zoomen we in op brand archetype: de avonturier. De avonturier, ook wel de ‘pionier’, de ‘vrijheidzoeker’ of ‘de […]