Cleo’s is een duurzaam, fairtrade theemerk en maakt onderdeel uit van the organic flavor company. Zij produceren sinds 1979 biologische thee en kruiden vanuit de filosofie dat de welvaart eerlijker verdeeld moet worden. Cleo’s streeft daarom naar een duurzame, rechtvaardige en inclusieve thee- en kruidenketen waarin ook de plukkers en boeren een eerlijke prijs krijgen. […]

Cleo’s is een duurzaam, fairtrade theemerk en maakt onderdeel uit van the organic flavor company. Zij produceren sinds 1979 biologische thee en kruiden vanuit de filosofie dat de welvaart eerlijker verdeeld moet worden. Cleo’s streeft daarom naar een duurzame, rechtvaardige en inclusieve thee- en kruidenketen waarin ook de plukkers en boeren een eerlijke prijs krijgen. Bovendien gaat er per verkochte verpakking €0,10 naar projecten om de lokale bevolking te ondersteunen.

 

Waarbij hulp nodig?

Cleo’s fairtrade thee vroeg een van onze samenwerkingspartners Danny Schüttler om een brand strategy voor hen op te zetten. Voor het uitwerken van de verschillende marketing- en communicatieonderdelen kwam Cleo’s via hem bij ons terecht. Zo had Danny de brand guidelines wel bepaald, maar moest er nog wel nieuwe content geschreven worden voor op de website en moest Instagram from scratch worden opgezet. Wij hebben daarom op basis van Danny’s strategie nieuwe in-dept strategieën uitgerold, een SEO-zoekwoordenonderzoek gedaan en op basis daarvan nieuwe webteksten geschreven. En, misschien wel het leukste aan deze klus, we mochten uitgebreide Instagramstrategie voor Cleo’s opzetten.

 

Kortom:

  • Copy Nederlands (webteksten)
  • Zoekwoordenonderzoek (SEO)
  • Strategy deck en roadmap voor Instagram